Van strategie tot uitvoering

Marketing is als een reis. Daarom begint een marketingplan altijd met het beschrijven van het doel. Met andere woorden: waar gaat u heen? Daarna volgen de vragen: wie is de ondernemer en zijn onderneming? Dat komt onder ondere tot uiting in uw visie en missie. In de plannen die ik maak is er veel aandacht voor de klant en de klantbehoeften. Op basis daarvan maak ik een analyse: wie zijn uw concurrenten, waar zitten ‘witte vlekken’.

Vervolgens geef ik een concrete invulling middels een (marketing)communicatieplan. Daarbij heb ik natuurlijk aandacht voor het beschikbare budget. Daarbij maak ik tevens gebruik van uw kennis en visie. Daar vroeg ik mijn specialistische kennis aan toe. Samen zijn we prima in staat om op een perfecte manier aandacht te geven aan uw marketing.

De menukaart van Reclamebureau Lansingerland

Graag geef ik als chef Cock u een aantal tips. Maar u bepaalt natuurlijk zelf welke diensten  u afneemt.

  • Opstellen strategisch marketingplan
  • Marktanalyses
  • Marketing-/communicatiejaarplan
  • Guerrilla marketing
  • Bewaking marketingdoelstellingen en activiteiten
  • Ondersteuning bij uitvoering van marketingactiviteiten

Een greep uit onze recente werkzaamheden

Opstellen en inhoud geven aan de marketingstrategie

  • Digivotion
  • Grootscholten Matricaria
  • Immobilia Real Estate
  • Stolk Flora
  • Vermeer

Operationeel marketingplan

  • Living-fit
  • Lowa Design
  • ReviewPartner

Organiseren klant- en relatie-events

  • Bredefleur
  • Kwekerij De Zuidplas en Royal Flowers
  • Slijkerman
  • SO Natural

Klanttevredenheidsonderzoeken

Organisatie van De Vollegrondsgroentedagen

De Tuinbouwmastclass voor ondernemers en bedrijfsleiders